زائرسرای منوّر چهارده معصوم (ع) مشهد مقدس

مساعدت در احداث بنای جدید
زائرسرای منوّر چهارده معصوم (ع) مشهد مقدس



Instagram

باتوجه به اتمام اعتبار پروانه ساختمانی جهت احداث بنای زائرسراء که در سال ۸۵ توسط شهرداری مشهد صادر گردیده بود، از اوایل امسال پیگیری هایی جهت تمدید آن و شروع عملیات گودبرداری انجام پذیرفت. در نهایت و پس از رفت و برگشت های بسیار در ناحیه یک شهرداری منطقه هفت مشهد امروز فیش درآمد تجدید و اصلاح پروانه ساختمانی قبلی به مبلغ ۲،۲۸۲،۰۳۳،۰۰۰ ریال جهت پرداخت نقدی صادر و ادامه کارها موکول به پرداخت آن گردید.



در ضمن نظام پرداخت اقساطی باتوجه به شرایط شهرداری مشهد پس از اضافه کردن مبلغ تخفیف به مبلغ ۲،۶۸۴،۷۴۵،۵۵۱ ریال و به شرح ذیل می باشد:

۳۰درصد نقد = ۸۰۵,۴۲۳,۶۶۵ ریال

۶قسط به مبلغ = ۳۱۳,۲۲۰,۳۱۵ ریال


لازم به ذکر است تجدید این پروانه به دلیل احیای مبلغ پرداختی گذشته به مبلغ ۱۲۵,۰۳۸,۹۸۲ ریال که پس از محاسبه نرخ تورم و اعمال آن به مبلغ ۵۹۸,۳۱۱,۵۲۹ ریال تبدیل شده است و تسریع در آغاز عملیات گودبرداری می باشد و جهت احداث بنا بر اساس طراحی های انجام شده و کاربری اقامتی باید درخواست پروانه ساختمانی جدید انجام شود.

  • ۹۳/۰۸/۲۵
  • اطلاع رسانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی