زائرسرای منوّر چهارده معصوم (ع) مشهد مقدس

مساعدت در احداث بنای جدید
زائرسرای منوّر چهارده معصوم (ع) مشهد مقدس



Instagram

جلسه ای در محل پروژه ی مرکز بین المللی مالی و اقتصادی مشهد (پاژ) با حضور جناب حاج آقای شایسته نیا مدیرعامل محترم شرکت مجری این پروژه و عضو هیئت مدیره شرکت ایرانیان اطلس برگزار گردید.

در این جلسه پس از ارائه توضیحات مربوط به سابقه و وضعیت کنونی پروژه توسط نماینده زائرسرا، حاج آقای شایسته نیا آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری به خصوص در زمینه احداث پروژه اعلام و در ادامه رهنمودهایی را خاطر نشان کردند.

زمان آغاز عملیات احداث پروژه از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح گردید. نظر ایشان در این رابطه آغاز هر چه سریعتر عملیات خاکبرداری و مستحکم کردن آن و اجرای فونداسیون تا اوایل بهمن ماه سال جاری اعلام گردید.

از مهمترین مزایای انجام عملیات آغازین احداث در نیمه دوم سال جاری و قبل از ورود به بهمن ماه، توجه به موقعیت زمین و بحث تردد در ایام پیک (نوروز و تابستان) می باشد.

با توجه به اقدامات انجام شده در رابطه با تجدید پروانه قبلی ساختمان که از اوایل امسال در حال پیگیری می باشد و مراحل پایانی خود را طی می کند، امید است به لطف خداوند و عنایت چهارده معصوم (ع) و تدابیر هیئت امناء محترم زائرسرا و مشارکت خیرین و ارادتمندان آستان مقدس رضوی، هر چه زودتر عملیات ساختمانی زائرسرا آغاز گردد.

  • ۹۳/۰۷/۰۶
  • اطلاع رسانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی